Od roku 2020 jsme začali tento projekt dále rozvíjet a to o propojení s umělou inteligencí, která se stará o zpracování uložených záznamů. Dokážeme tak dále zpracovávat jak mluvené slovo, tak i obraz. V praktickém využití to znamená, že v nahrané poradě jsme schopni identifikovat kdo kdy mluvil a co řekl. Následně data zpracujeme a uložíme do šifrované databáze. Uložená data pak lze jednoduše prohledávat a tím se dobrat kompaktního výsledku.
Nástroj Support Multimedia Connector byl navržen tak, aby bylo možné komunikovat i z mobilního telefonu nebo tabletu. Jednotliví uživatelé mohou chatovat nebo se zúčastnit videokonference nezávisle na platformě, kterou ke komunikaci využijí.
Celý komunikační systém je v přehledném designu, který usnadňuje orientaci v komunikaci. V horní liště lze přepínat mezi záznamy konferencí, konferenčím oknem, uživatelským profilem a jazykem aplikace. Uživatel si v nastavení svého profilu může volit mezi tmavým a světlým zobrazením, aktivovat nebo deaktivovat oznámení v aplikaci, přidat, vyměnit nebo odstranit profilový obrázek a změnit heslo nebo pracovní pozici. Uživatel si může také nastavit preferovaná zařízení, která se uloží jako výchozí při zahájení komunikace. V případě, že uživatel používá nástroj Support multimedia Connector na více zařízeních, jsou ukládány tyto preference zvlášť pro každé zařízení.
Support multimedia Connector - SMC je zkratka pro online komunikační nástroj, který propojuje firmu s koncovým zákazníkem bez potřeby instalace externích nástrojů (Skype, Zoom, Teams apod.). Kompletní komunikace se děje prostřednictvím internetového prohlížeče. Naši zákazníci jsou tak opět blíže svým klientům a to nejen prostřednictvím chatu nebo sdílení dokumentů, ale i prostřednictvím videokonference. Přidanou hodnotou celého systému je napojení na externí nástroje typu CRM nebo ERP a záznam celé konference. Tento nástroj je v současné době využívaný pro podporu v oblasti vývoje software, personálního poradenství a HR, vnitrofiremní komunikace a podporu online prodeje.
Online komunikaci v systému SMC je možné také využít k tvorbě prodejních scénářů a zefektivnit tak oblast prodeje nebo podpořit práci z domova v rámci virtuální schůzky celého pracovního týmu.
Součástí videokonferencí je i sdílení dokumentů, obrázků, chat a sdílení obrazovky mezi jednotlivými účastníky komunikace. To celé je možné kompletně zaznamenávat, data ze záznamů ukládat a dále s nimi v rámci umělé inteligence pracovat. Během konference je možné použít i funkci online titulkování hovoru ve světových jazycích (EN, DE, RU aj.). Při hovoru v češtině budou titulky automaticky překládány v reálném čase do požadovaného jazyka. Setkání tak může proběhnout i mezi účastníky hovořících jiným jazykem.
K zahájení komunikace prostřednictvím SMC není nutné stahovat žádné externí nástroje (Skype, Zoom, Teams...). Komunikace probíhá online v prohlížeči.
Komunikovat prostřednictvím SMC je možné i bez registrace a přihlašování. Pro jednorázové připojení ke konferenci stačí přijmout nebo naopak rozeslat pozvání ve formě odkazu.
Každý účastník konference má možnost nasdílet svoji obrazovku, aby ji viděli ostatní účastníci. Je možné sledovat i obrazovky několika účastníků zároveň nebo sdílet dokumenty a obrázky.
Během videokonference mohou uživatelé mezi sebou komunikovat také prostřednictvím chatu a emotikonů. Komunikace v chatu je viditelná pro všechny účastníky konference.
AI - umělá inteligence se stará o zpracování uložených záznamů. V záznamu konference identifikuje akce účastníků, tato data dále zpracovává a ukládá do šifrované databáze k dalšímu využití.
SMC zprostředkovává virtuální schůzky, kde se může sejít celý tým i během práce z domova. Přidanou hodnotou na rozdíl od osobního setkání je záznam setkání a pořízená data z průběhu jednání.
Online komunikaci prostřednictvím systému Support Multimedia Connector je možné také využít k strategické analýze a tvorbě prodejních scénářů a zefektivnit tak oblast prodeje.
V průběhu konference je možné použít i online titulkování ve světových jazycích (EN, DE, RU aj.). Setkání tak může proběhnout i mezi účastníky hovořících jiným jazykem.
Systém komunikačního nástroje Support multimedia Connector je navržen tak, aby jej bylo možné napojit na další externí manažerské systémy a nástroje typu CMR nebo ERP.
Nástroj SMC není závislý na jedné platformě, ke komunikaci je možné použít mobilní telefon nebo tablet. Jednotliví uživatelé se mohou účastnit videokonference z různých druhů zařízení.
Je možné zaznamenávat a následně uchovávat kompletní komunikaci během videokonferencí včetně záznamu videa a zvukové stopy, chatu, odkazů, sdílených obrázků nebo dokumentů.
SMC je navrženo v přehledném designu, který umožňuje snadnou orientaci v konferenci. Využití SMC je tedy vhodné pro vnitrofiremní komunikaci, komunikaci s klienty nebo personální poradenství.
Během konference je možné vytvořit libovolné množství záznamů. Není tedy nutné nahrávat celou konferenci, ale jen její části. Každý záznam je možné pojmenovat pro snazší orientaci ve výpisu záznamů. Zaznamenávání konference není nijak omezeno ani délkou záznamu, záznam tedy může být jakkoli dlouhý. Záznamy je možné uchovávat a dále zpracovávat. Přístup k záznamům je na hlavní obrazovce v horní liště, kde jsou veškeré záznamy zobrazeny v přehledném seznamu. K rychlému vyhledání určitého záznamu slouží fulltextové vyhledávání.
Zeptejte se nás prostřednictvím kontaktního formuláře níže
+420 411 130 776
U Rybníka 80/9, 405 02 Děčín
IČO: 27268969
DIČ: CZ27268969
Raiffeisenbank Děčín, č.ú.:2057696001/5500
Šafránkova 1238/1, 155 00 Praha – Stodůlky
Podmokelská 24, 405 02 Děčín
Vyplněním tohoto formuláře vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údaju za TĚCHTO PODMÍNEK